Masz sugestię? Chcesz podzielić się jakąś informacją? Szukasz odpowiedzi na pytania, które cię nurtują? Za pomocą poniższego formularza możesz przesłać do nas pytania.
Branding - w nomenklaturze zachodniej branding często stosowany jest jako określenie działań, które mają na miejscu ukazanie najważniejszych elementów graficznych budujących świadomości samego brandu. Obecnie branding to raczej szereg działań pozwalających na budowanie świadomości poprzez wszystko to, co robi się z marką. Jest to między innymi przekazanie jej wartości, misji oraz tożsamości.
Content marketing - nowoczesne podejście do zaprezentowania marki od środka, czyli pokazania "z czym to się je". Są to wszelkiego rodzaju materiały, które prezentują tematykę od środka, na przykład prezentowane przez samą firmę. Mogą to być poradniki, raporty, infografiki czy różnego rodzaju materiały wideo. Content marketing to swego rodzaju forma reklamy, która ma charakter edukacyjny.
Copywriting - jest to usługa, która polega na tworzeniu tekstów o danej tematyce na zamówienie. Dobrzy copywriterzy muszą posługiwać się nie tylko lekkim piórem ale również potrafić znaleźć wartościowe informacje oraz zredagować je w taki sposób aby dla zamawiającego były przydatne, unikalne i bardzo poprawne gramatycznie. Copywriting najczęściej zamawiany jest przez firmy, które potrzebują dobrych tekstów dla swojej witryny.
Identyfikacja wizualna - są to elementy, które tworzą zaplecze graficzne dla danej firmy bądź marki. Powinny być spójne i najlepiej widoczne w każdym elemencie komunikowania się, w każdym kanale. Identyfikację tworzy między innymi logotyp, zastosowanie schematy graficzne, barwy czy kroje pisma.
Marketing szeptany - stosowany najczęściej w internecie. Polega na polecaniu produktów, usług lub inicjatyw bez nadmiernego zachwalania. Często w marketingu szeptanym stosowane są działania skoordynowane - np. między kilkoma osobami pracującymi na różnych adresach IP, dzięki czemu dyskusja na temat czegoś z punktu widzenia marketingu wydaje się być w porządku.